199,00 zł
Cena regularna:
389,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
389,00 zł
409,00 zł
Cena regularna:
709,00 zł
309,00 zł
Cena regularna:
459,00 zł
229,00 zł
Cena regularna:
259,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
389,00 zł
309,00 zł
Cena regularna:
459,00 zł
159,00 zł
Cena regularna:
289,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
389,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
399,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
249,00 zł
59,00 zł
Cena regularna:
99,00 zł
229,00 zł
Cena regularna:
259,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
379,00 zł
229,00 zł
Cena regularna:
259,00 zł
79,00 zł
Cena regularna:
249,00 zł
59,00 zł
Cena regularna:
99,00 zł
279,00 zł
Cena regularna:
379,00 zł
409,00 zł
Cena regularna:
709,00 zł
669,00 zł
Cena regularna:
709,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
389,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
389,00 zł
79,00 zł
Cena regularna:
259,00 zł
279,00 zł
Cena regularna:
379,00 zł
189,00 zł
Cena regularna:
249,00 zł
259,00 zł
Cena regularna:
359,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
289,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
379,00 zł
179,00 zł
Cena regularna:
289,00 zł
179,00 zł
Cena regularna:
289,00 zł
309,00 zł
Cena regularna:
459,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
379,00 zł
159,00 zł
Cena regularna:
229,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
249,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
389,00 zł
259,00 zł
Cena regularna:
489,00 zł
99,00 zł
Cena regularna:
279,00 zł
59,00 zł
Cena regularna:
99,00 zł
309,00 zł
Cena regularna:
459,00 zł
259,00 zł
Cena regularna:
359,00 zł
409,00 zł
Cena regularna:
709,00 zł
229,00 zł
Cena regularna:
259,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
399,99 zł
ZWROTY
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta oraz regulaminem naszego sklepu internetowego, produkt zakupiony
w sklepie www.piumoda.pl można zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych. Termin ten liczy się od momentu otrzymania paczki z zakupionym produktem.
Natomiast Przedsiębiorca ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania paczki
ze zwracanym produktem, zwrócić Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pytania-odpowiedzi/odstapienie-od-umowy-zawartej-na-odleglosc/
Procedura zwrotu:
Jeśli zamówiony i otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań prosimy go odesłać do naszego biura w Warszawie (PIU MODA ul. Trakt Brzeski 35, 05-077 Warszawa). Do przesyłki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu >>> POBIERZ FIRMULARZE <<< Jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza, można go przepisać odręcznie zawierając wszystkie niezbędne informacje.
W momencie otrzymania przez nas paczki zwrot zostaje przyjęty do realizacji.
Paczka wędruje do Działu Zwrotów i Reklamacji, następnie zwracany produkt jest sprawdzany czy nie nosi śladów użytkowania i czy nie zostały usunięte metki. Po sprawdzeniu zwróconego produktu formularz zwrotu jest przekazywany do wykonania przelewu.
Przelewy staramy się robić niezwłocznie po sprawdzeniu zwracanego produktu, cała procedura zwrotu trwa u nas do 14 dni - zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta.
Koszt odesłania zwrotu ponosi Kupujący.
UWAGA!!! Zwracany produkt musi być pozbawiony zapachu perfum, papierosów itp.
ZERWANIE PLOMBY GWARANCYJNEJ POWODUJE UTRATĘ MOŻLIWOŚCI ZWROTU
Konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.
więcej informacji o zwrotach kosztów przesyłki >> UOKiK
W przypadku, gdy Konsument zwraca np. jedną z dwóch zakupionych rzeczy zwrot kosztów przesyłki nie przysługuje.
UWAGA!
Zwroty polecamy wysyłać za pośrednictwem firm kurierskich, koszt ok. 20 zł (serwisy np. , www.apaczka.pl, www.epaka.pl, www.allepaczki.pl ).
Jeśli wysyłają Państwo zwrot Pocztą Polską przesyłka powinna być wysłana paczką REJESTROWANĄ Poczty Polskiej (powinna otrzymać numer). Zdarzały się przypadki, że zwroty wysłane listem zwykłym ginęły na poczcie lub dochodziły do nas 2-3 tygodnie.
Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione przez Pocztę Polską przesyłki.
UWAGA!
Odsyłając do nas zwrot prosimy nie wysyłać paczki za pobraniem lub do paczkomatów.
Pieniądze zwracamy tylko przelewem bankowym na wskazane konto. Nie wysyłamy przekazów pocztowych lub gotówki w kopercie.
W przypadku wymiany prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy - w związku z dużą ilością zamówień i rotacją asortymentu nie gwarantujemy dostępności innego rozmiaru (możliwe dłuższe oczekiwanie na "doszycie").
Zawsze pomagamy w rozwiązaniu każdego problemu także w razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.